Stor bøf
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 25-07-02 23:45

Kan nogen i denne gruppe be/af-kræfte at det skulle være muligt at spise
det, gennem tusind år eller mere permafrosne kød fra Mamutter? Og det kan
man selvfølgelig, men vil det være 'normalt' kød?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Henning Makholm

Dato : 26-07-02 00:07

Scripsit "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk>

> Kan nogen i denne gruppe be/af-kræfte at det skulle være muligt at spise
> det, gennem tusind år eller mere permafrosne kød fra Mamutter?

Hvad skulle problemet være?

> Og det kan man selvfølgelig, men vil det være 'normalt' kød?

Definer 'normalt' kød.

--
Henning Makholm "Luk munden og se begavet ud!"

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 26-07-02 17:22

Henning Makholm wrote:

> Scripsit "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk>

> Hvad skulle problemet være?

Total nedbrydning af alle proteiner til ammoniakforbindelser. Kød kan
også fordærves i en dybfryser.

-Claus

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-07-02 23:10

Claus Rasmussen <clr@cc-consult.dk> skrev i en

> Total nedbrydning af alle proteiner til ammoniakforbindelser. Kød kan
> også fordærves i en dybfryser.
>
> -Claus

Det skulle være blevet stegt og spist, formodentlig uden væmmelse, som alt
muligt andet godt kød. Er det definition nok? Selv ville jeg betvivle at det
passer.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 28-07-02 00:57

Tilføjelse: Bøffen er mindst 10000 år gl.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen