Problemer med TDC hjemmeside.
Fra : Torsten Malm

Dato : 25-07-02 20:37

Hej gruppe!

Jeg er lidt i tvivl om dette er den rigtige gruppe at spørge, så lad
nu være med at fare i flint hvis det ikke er.

Det kræver lige en lille forklaring inden jeg beskriver problemet
konkret.

Jeg har netop oprettet en hjemmeside ved TDC. Det er en af de der
gratis hjemmesider som automatisk følger med et bredbånds abonnement.
Da jeg i øjeblikket sidder og leger med Macromedia MX var den bedste
løsning for mig at finde en hjemmeside hvor jeg selv kunne uploade
mine filer og designe det hele selv. Jeg downloadede Coffee Cup FTP
program fra Tucows og gik straks igang med at uploade. Der var lidt
problemer med mit password men det fik jeg da heldigvis ordnet via
TDC's hotline. Nu kunne jeg fint uploade mine filer. Jeg uploadede min
index.html fil og et par flash movies som jeg selv havde lavet. Jeg
testede siden og det hele virkede fint. Så vidt, så godt.

Her er så problemet: Da jeg loggede på serveren igen for at lave et
par tilføjelser så jeg til min rædsel at filerne ikke var på serveren.
Jeg uploadede det hele én gang til, men filerne er *stadig* ikke at
se. Hjemmesiden virker fint, så filerne *er* der altså. Jeg har prøvet
flere forskellige ftp programmer og har sågar fået en kammerat til at
prøver med mit pword og brugernavn (det ved jeg godt man ikke må...men
jeg var desperat). Men det er det samme uanset hvad jeg gør. Hvis jeg
på et tidspunkt skulle ønske at lave ændringer i sideopætningen eller
f.eks. slette nogle filer, så kan det ikke lade sig gøre, for der er
ikke noget at slette. ????

Nu vil du måske opfordre mig til at kontakte TDC hotline. Jo tak! Det
*har* jeg prøvet. Svaret var; "vi yder ikke support på hjemmesider,
men prøv at læse vores vejledning på opasia.dk". Fornem service!

Er der nogen som har et forslag til hvad jeg kan gøre?

MVH

Torsten

Fra : Søren Blom

Dato : 25-07-02 21:02

"Torsten Malm" <malm@privat.tdcadsl.dk> skrev i
> Jeg er lidt i tvivl om dette er den rigtige gruppe at spørge, så lad
> nu være med at fare i flint hvis det ikke er.

Prøv at spørg i tele.internet det er en meget bedre gruppe at spørge i end
en gruppe der omhandler databaser
--
Søren Blom
soren@blom.dk