Scandia Barnevogn
Fra : Kirstine

Dato : 25-07-02 14:02

Jeg har lige hørt noget om, at Scandia Barnevognsfabrik er lukket? Er der
nogle herinde, der kender mere til det? Jeg har forsøgt mig på
www.scandia.dk - men jeg kan ikke komme ind på siden.
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Ghita

Dato : 25-07-02 22:16

"Kirstine" <minipip@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige hørt noget om, at Scandia Barnevognsfabrik er lukket? Er
> der nogle herinde, der kender mere til det? Jeg har forsøgt mig på
> www.scandia.dk - men jeg kan ikke komme ind på siden.

Det er flere år siden. De blev overtaget af et andet fabrikat, men jeg
husker ikke hvem.
Prøv at spørge i en barnevognsforretning; Jeg er sikker på at de har
styr på det. Jeg har dog ikke set noget der ligner scandia siden de
lukkede. Ærgrede mig da jeg skulle have klapvogn til min mindste
for jeg holdt meget af scandiavogne.

--
Ghita
- Må vi få masser af sol i dag

Fra : Jens Givskov

Dato : 26-07-02 08:05

Det er rigtigt at Scandia er lukket. Dvs. de er overtaget af Odder
Barnevognsfabrik og produktionen af de to foregår nu samme sted (i Odder?).
Så man kan stadig få Scandia vogne - vi fik vores Scandia barnevogn for 2
måneder siden.

Jeg fandt ud af det samme som du, da vi skulle have barnevogn, og fandt
Scandias telefonnummer og ringede til dem - og de svare "Odder
Barnevognsfabrik". Jeg var lidt interesseret i om det stadig ville være
muligt at få reservedele etc., men det skulle være OK.

Den "dårlige" nyhed er at det er Babysamkæden, der ejer Odder og dermed
Scandia, hvorfor man vist nok kun kan få dem i Babysam - og prisen kan man
selvfølgelig ikke gøre noget ved.

Håber det hjalp,

Jens