Adsl på win98 ?
Fra : Posten

Dato : 25-07-02 10:55

Hej NG
Hvilke settings skal der være i netværksindstillinger i kontrolpanelet for
at ADSL virker ? det er sq for længe siden "vi" har arbejdet med det ?
Svar gerne hurtigt

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 25-07-02 10:59

"Posten" <studpost@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> at ADSL virker ? det er sq for længe siden "vi" har arbejdet med det ?

Det kommer an på hvilken ADSL-forbindelse "vi" taler om.

/Brian

Fra : Posten

Dato : 25-07-02 11:03

det var sørme hurtigt - tak det drejer sig om en 2mb TDC forbindelse med
switch, dynamisk Ip

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 25-07-02 11:14

> det var sørme hurtigt - tak det drejer sig om en 2mb TDC forbindelse
med
> switch, dynamisk Ip

Under egenskaber for TCP/IP sæt hak i 'Hent automatisk en IP-adresse'

HTH
/Brian

Fra : Posten

Dato : 25-07-02 11:36

Sådan er den jo konfigureret default !

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 25-07-02 11:38

> Sådan er den jo konfigureret default !

Så er det jo fint, eller??

Hvis du stadig har problemer så prøv at uddybe hvad problemet er, hvad du
har forsøgt og resultaterne af dine forsøg.

/Brian

PS. er du rar at skrive dit svar under det du besvare, det øger
overskueligheden væsentligt.

Fra : Posten

Dato : 25-07-02 13:13

Fra : Martin Sjøberg

Dato : 25-07-02 13:26

LOL

Fra : Posten

Dato : 25-07-02 11:09

...... og hvis det ikk er det rigtige jeg har svaret må du lige forklare det
lidt mere, hvad du mener med hvilken forbindelse det er - ok ?