Udskrivning i VB
Fra : Michael Salomonsen

Dato : 25-07-02 09:37

Findes der ikke en måde at bruge CommonDialog til udprintning, uden at
printeren skal sættes som default printer?

-Michael

Fra : Tim Sørensen

Dato : 25-07-02 17:34

"Michael Salomonsen" <michaels(removeme...)@multicom.dk> wrote in message
> Findes der ikke en måde at bruge CommonDialog til udprintning, uden at
> printeren skal sættes som default printer?

Tænker du på:
CommonDialog1.ShowPrinter?

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 25-07-02 20:39

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> wrote in message
> "Michael Salomonsen" <michaels(removeme...)@multicom.dk> wrote in message
>
> Tænker du på:
> CommonDialog1.ShowPrinter?

Ja - vælger jeg en printer her - og commondialog.printerdefault ikke er
true, bliver det udskrevet på defaultprinteren! - så er printervalget jo
ikke meget værd.
(Default printeren skal ikke ændres, hvis det ikke er den man vil udskrive
på)

-Michael