Spørgsmål angående Derbi Senda og Suzuki S~
Fra : Svend Aage Mikkelsen

Dato : 25-07-02 08:08

Hejza...
Jeg står og vil købe en crosser-agtig scooter/knallert, så jeg har lige lidt
spørgsmål, da jeg ikke har så megen forstand på det med scootere/knallerter.
Kan man få en Derbi Senda som 30ér???
Hvis Ja, hvilken er så bedst af Derbien eller Suzukien, altså hvilken er
fedest, og hvilken har mest udstyr???
Hvilken vil i anbefale???
På forhånd Tak!!
Svar venligst i gruppen.....
--

Mvh. Svend Åge Mikkelsen
svend-aa@post5.tele.dk

Fra : Thomas

Dato : 25-07-02 08:46

> [...]
> Kan man få en Derbi Senda som 30ér???
> Hvis Ja, hvilken er så bedst af Derbien eller Suzukien, altså hvilken er

Prøv at spørge her inde:
http://www.mopedgallery.dk/cgi-bin/ultimatebb.cgi

Der er helt sikker nogen som ved det der inde, og der er lidt mere gang i den, end i newsgruppen!

Mvh Thomas