Fjern billede fra form
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 25-07-02 08:07

VB6: Jeg er ved et uheld kommet til at hente et billede ind på
min form. Hvordan sletter jeg det igen? Som jeg ser det kan jeg
ikke fravælge mit loadede bitmap billede igen, men det kan vel
ikke passe?

mvh

Lars Thomsen Nielsen

This emails is made by 100% recycled electrons

Fra : Michael Hansen

Dato : 25-07-02 10:14

Hej Lars

Gå ned i picture feltet og tryk delete.

Hilsen Michael

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 25-07-02 10:27

"Michael Hansen" <hr.hansen@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Lars
>
> Gå ned i picture feltet og tryk delete.

Så vidt jeg husker, var det ikke helt så enkelt i VB-versioner < 6. Det var
nødvendigt at markere selve ordet (bitmap) i properties-listen, inden man
kunne slette.

Jens Vestergaard
www.railsoft.dk
--------
Indsæt v før snablen

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 25-07-02 12:42

"Michael Hansen" <hr.hansen@image.dk> skrev i en meddelelse
> Gå ned i picture feltet og tryk delete.

Ja, det var utroligt simpelt. Jeg var helt fokuseret på at skulle
ind i menuen.

Tak for hjælpen.

Lars