VNC's X Server finder ikke fonte
Fra : Chano Andersen

Dato : 25-07-02 02:12

Jeg har hentet VNC fra VNC download sitet, men kan ikke helt få den til at
samarbejde med mig.

Når jeg starter serveren op, går alt helt fint lige til jeg er logget på og
kigger på skærmen. Der er ingen bogstaver, kun en masse små firkanter.

Jeg har VNC til at starte Gnome op, dette burde dog ikke være problemet, jeg
mistænker VNC serveren for at lede efter fonts et forkert sted.

Hvordan kan jeg give VNC et hint om hvor jeg gemmer mine fonts?

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564