Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Mappen hyperlinks i fortrukne
Fra : Jens

Dato : 15-01-01 23:30

Er der nogle der ved hvordan man fjerne mappen hyperlinks i foretrukne i IE
5.5 sådan så den ikke bliver gendannet. Har forsøgt at gøre det gennem
arrangere foretrukne, det virker ikke.

Jeg skal ned i registreringsdatabasen. Så det jeg skal bruge er hvilken key
jeg skal rette.

Jens

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-01-01 23:56

Jens <jkarstensen@mail1.stofanet.dk> skrev:
> [...]
> arrangere foretrukne, det virker ikke.
>
> Jeg skal ned i registreringsdatabasen. Så det jeg skal bruge er hvilken

Det står som
FavoritesImportFolder
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main

Hvad er formålet dog med at fjerne den?

--
Allan Vebel
allan@vebel.dk

Fra : Jens

Dato : 16-01-01 22:57

Allan tak for dit hurtige svar.

Grunden til mit spørgsmål er bare, at jeg i forvejen har en del mapper under
foretrukne, og godt kan klare mig uden mappen Hyperlinks.

"Allan Vebel" skrev

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-01-01 00:27

Jens <jkarstensen@mail1.stofanet.dk> skrev:

> Grunden til mit spørgsmål er bare, at jeg i forvejen har en del mapper
under
> foretrukne, og godt kan klare mig uden mappen Hyperlinks.

Hm, jeg gik ind i browseren, valgte Foretrukne i menuen, satte musen på
Hyperlinks og højreklikkede => Slet. Det samme gjorde jeg ved Kanaler, så
var de også væk

--
Allan