[FreeBSD] Problemer med -current?
Fra : Martin Bundgaard

Dato : 24-07-02 23:03

Hej.

Jeg er netop ved at lave en 'make buildworld' på source træet til -current.
Men jeg får hurtigt en fejl:

---
===> gnu/usr.bin/tar
rm -f tar addext.o argmatch.o backupfile.o basename.o dirname.o error.o
exclude.o full-write.o getdate.o getline.o getopt.o getopt1.o getstr.o
hash.o human.o mktime.o modechange.o prepargs.o print-copyr.o quotearg.o
safe-read.o save-cwd.o savedir.o unicodeio.o xgetcwd.o xmalloc.o xstrdup.o
xstrtoul.o xstrtoumax.o buffer.o compare.o create.o delete.o extract.o
incremen.o list.o mangle.o misc.o names.o rtapelib.o tar.o update.o tar.1.gz
tar.1.cat.gz
rm: tar: is a directory
*** Error code 1

Stop in /usr/src/gnu/usr.bin/tar.

Nogen der har haft samme problem?

mb

Fra : Jesper Skriver

Dato : 24-07-02 23:06

On Thu, 25 Jul 2002 00:03:08 +0200, Martin Bundgaard wrote:
> Hej.
>
> Jeg er netop ved at lave en 'make buildworld' på source træet til -current.
> Men jeg får hurtigt en fejl:

På en stable maskine ?

Generelt får du nok hurtigere hjælp på current@FreeBSD.org eller
questions@FreeBSD.org

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 24-07-02 23:10

> På en stable maskine ?

Ja... 4.6-stable.

> Generelt får du nok hurtigere hjælp på current@FreeBSD.org eller
> questions@FreeBSD.org

Det har du nok ret i.

Tak for det hurtige svar alligevel.

mb

Fra : Jesper Skriver

Dato : 25-07-02 15:41

On Thu, 25 Jul 2002 00:10:22 +0200, Martin Bundgaard wrote:

> Ja... 4.6-stable.

Jeg er ikke sikker på at -current sources kan kompileres på en stable
maskine pt. - jeg tror du skal have en gcc 3.1 compiler, f.eks. den fra
ports

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 25-07-02 21:51

Hej igen.

Det lader til at problemet bare var et tomt directory som ikke var blevet
"pruned"...

mb