Hjemmeside
Fra : Sus

Dato : 23-07-02 21:23

Jeg har lavet en hjemmeside med min datter, jeg ville blive meget glad hvis
i ville komme med ris/ros og skrive i min gæstebog.

Mvh Susanne
http://cecilieh-g.webbyen.dk/

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 23-07-02 21:49

On Tue, 23 Jul 2002 22:22:56 +0200, "Sus" <susberg@get2net.dk> wrote:

>Jeg har lavet en hjemmeside med min datter, jeg ville blive meget glad hvis
>i ville komme med ris/ros og skrive i min gæstebog.

1. Drop de skiftende baggrunde. Det forvirrer og er ikke særligt pænt.
2. Byg siden op i tabeller istedet for frames (rammer).
3. Gæstebogen virker ikke.
4. Søgning virker ikke.
5. For lidt billeder (vi vil altid gerne se hinandens børn *S*).

Der er en del at tage fat på, men man lærer jo kun ved at spørge.

Desuden bør du kigge lidt på http://www.usenet.dk Der står en del om
nyhedsgrupper og der kan du se at der bla. findes en gruppe til ris og
ros af hjemmesider. De kan ofte komme med mange gode fif til hvad der
skal laves om. Gruppen hedder news://dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Sander

Dato : 23-07-02 21:56

"Brian B. Christensen" <nope@nope.nope> skrev i en meddelelse

> [...]
> ros af hjemmesider. De kan ofte komme med mange gode fif til hvad der
> skal laves om. Gruppen hedder news://dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Dårlig ide med webdesign ris og ros. De lyncher os almindelige folk, der
bare vil hygge sig, med sin hjemmeside. De går for meget op i det tekniske,
men er gode for folk, der lever af webdesign...

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 23-07-02 22:05

On Tue, 23 Jul 2002 22:55:32 +0200, "Sander" <Sander@tjekmig.dk>
wrote:

>Dårlig ide med webdesign ris og ros. De lyncher os almindelige folk, der
>bare vil hygge sig, med sin hjemmeside. De går for meget op i det tekniske,
>men er gode for folk, der lever af webdesign...

Det er da ellers det gruppen er beregnet til Og når man beder om
ris+ros, må man jo tage det hele med. Ellers lærer man jo aldrig
noget.

Ps! Kan godt huske da du bad om ris+ros af tjekmig.dk

/Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Sander

Dato : 23-07-02 22:52

> Det er da ellers det gruppen er beregnet til Og når man beder om
> ris+ros, må man jo tage det hele med. Ellers lærer man jo aldrig
> noget.

Enig, det er altid godt at lære nyt og vi fik også nogen brugbare råd i
gruppen.

Mener dog stadig, at det er for meget teknik og koder, til at Susanne kan
bruge det, til så meget. Hendes side henvender sig jo mest, til hendes
familie og familier med børn og ikke webdesignere, der går op i, om koderne
er rigtigte, om det er med eller uden frames osv.

Det er selvfølgelig en mulighed, hvis hun ønsker det.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Sus

Dato : 24-07-02 06:27

Tak for dit råd,
Gæstebogen virker nu

Susanne

<3d3dd068$0$26836$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Sander

Dato : 23-07-02 21:52

"Sus" <susberg@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvis
> i ville komme med ris/ros og skrive i min gæstebog.

Hej Susanne !

Har lige tjekket din side. Ville gerne have skrevet i din gæstebog, men
kunne ikke komme ind.
Et lille tip: Hold samme baggrund, på alle siderne, det giver mere
sammenhæng, når man kigger på det.

Ellers er siden meget overskuelig og brugervenlig. Sød datter. : )

Mvh. www.tjekmig.dk