[D5] Print af PCL-fil
Fra : Hauge

Dato : 15-02-01 12:27

Hejsa

Jeg skal have sendt en PCL-printer-fil afsted til en netværksprinter, og det har
jeg brug for at
kunne gøre gennem Delphi.

Jeg skal også have mulighed for at vælge hvilken printer jeg vil have denne fil
udskrevet til, og det gør jeg via en PrinterDialog.
Mit problem med det er at efter hvad jeg kan se, så skal jeg bruge
AssignPrn, men det er jo en text-fil, som man skal Write til men det er jo en
binær
fil jeg skal sende til printeren, vil det ikke give problemer? Jeg har forsøgt,
men det der
kommer ud på printeren ser ikke rigtigt ud, altså som om at der er nogle tegn
der ryger
på turen igennem Write.

Findes der andre muligheder for at kunne løse mit problem?

Den reelle grund til at jeg skal udskrive PCL til printeren, er at jeg får
tilsendt færdigudprintede
PCL-filer, og så derfor ikke har selve sourcen.

Håber at der er nogen der har et godt råd.

--
Mvh Hauge
Diverse elektronik sælges

Fra : Stig Johansen

Dato : 16-02-01 18:55

Hej.

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote in message
> [...]
> tilsendt færdigudprintede
> PCL-filer, og så derfor ikke har selve sourcen.
>
> Håber at der er nogen der har et godt råd.

Jeg har engang lavet sådan noget.
Desværre er det ikke mere på mit system, men efter lang tids ransagning i
min gamle hjerne, tror jeg du skal have fat i hhv. AddJob + ScheduleJob.

--
Med venlig hilsen/Best Regards
Stig Johansen - stig@w3data.dk