Er det virkelig SÅ nemt ?
Fra : Dyl

Dato : 23-07-02 13:17

Et det virkelig så nemt at unlocke en SIM-låst mobiltelefon, som man kan
læse ud af de forskellige indlæg samt eksempelvis på http://www.nbrc.co.uk/
???

Ud fra hvad jeg har læst er der jo ingen fejlrisici blot man følger 5 - 6
trin ?? Kan det være rigtigt ?

Så kan man jo lige så godt selv købe kablet, unlocke sin f.eks. 3310'er og
ellers selv tage backup osv. Eller er jeg helt forkert på den, eller andet
jeg ikke har taget højde for ?

På forhånd tak.

/Bjarne (Dyl)

Fra : Kenni Lund

Dato : 23-07-02 14:31

"Dyl" <dyl@city.dk> wrote in message
> Et det virkelig så nemt at unlocke en SIM-låst mobiltelefon, som man kan
> læse ud af de forskellige indlæg samt eksempelvis på
http://www.nbrc.co.uk/
> ???

Ja, det er så nemt som skrevet.

> Ud fra hvad jeg har læst er der jo ingen fejlrisici blot man følger 5 - 6
> trin ?? Kan det være rigtigt ?

....yep

> Så kan man jo lige så godt selv købe kablet, unlocke sin f.eks. 3310'er og
> ellers selv tage backup osv. Eller er jeg helt forkert på den, eller andet
> jeg ikke har taget højde for ?

Ja, men du skal bare være opmærksom på, at hvis du køber et almindeligt
data-kabel, vil du ikke være i stand til at tage backup først eller
opgradere telefonen. Dette kræver et flasher kabel.

Mvh.
--
Kenni Lund
www.turbogris.dk