T29s - Debitel
Fra : .act

Dato : 23-07-02 13:15

y0 allesammen !!

Jeg har en T29s med et Debitel abonnement. Jeg vil gerne skifte men den er
jo locked...

Kan jeg på en måde unlocke den eller tager debitel penge for at unlocke
den`?

mvh klaus

Fra : MaRk

Dato : 23-07-02 16:52

Du kan invisterer i et datakabel og få programmet til at unlocke så er den
klaret!

Hvis der ikke er gået 6 måneder siden du købte den tager Debitel 500 kroner
for det.

Men hvis du ikke har noget datakabel så kan jeg klarer simlåsen for dig, for
blot 50 kroner, jeg er fra korsør.

Skriv eventuelt til m-jons@mail.dk

Fra : Birkoff

Dato : 23-07-02 16:55

selskaberne tager normalt 500,- for at udlevere en operatørkode.
den kan åbnes med et datakabel og det rigtige program

Fra : Rasmus

Dato : 24-07-02 11:14

Hos debitel kan du, hvis du har haft abb. i mere end 6 måneder blot skrive
en mail via deres hjemmeside, hvor du opgiver dit kundenr. og telefonmodel.
Så sender de din operatør kode og en vejledning.
Hvis ikke du har haft dit abb. i 6 måneder, så kan det jo klares med et
kabel og et program. Jeg kan gøre det for dig i Århus.

/Rasmus