Skærme
Fijala 3554
Samsung fladskærm
Fra : Ducky

Dato : 23-07-02 13:25

Er der nåen der har erfaring med en Samsung SyncMaster 181 T , er den
pengene værd , eller skal man satse på et andet mærke ????

M.v.h.

gokke@mail1.stofanet.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 23-07-02 22:35

"Ducky" <gokke@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Er der nåen der har erfaring med en Samsung SyncMaster 181 T , er den
> pengene værd , eller skal man satse på et andet mærke ????

Prøv at søg i denne gruppe der er nogle stykker herinde der har købt
den og de har alle været glade for den.

Hvis ikke du kan finde indlæggene i din newsreader så prøv evt. på
http://groups.google.com

Flemming

Fra : Jan

Dato : 29-07-02 20:28

Hejsa

Jeg har købt mig en Samsung 181T for 3 uger siden - og har bestemt ikke
fortrudt et eneste sekund - kan klart anbefales.

Jan