Neetmeeting på XP i LAN virker ikke?
Fra : Thomas

Dato : 23-07-02 12:29

Jeg har 2x98 + 1xXP + 1x2000 computer sat op i netværk som er sat på nettet
gennem en cisco 677 router. Jeg har bange anelse om at jeg ikke har åbnet
porte på routeren (noget jeg har hørt om herinde i nyhedsgruppen) da min
netmeeting/messenger ikke vil sende video til andre. Jeg kan heller ikke få
den til at sende filer hvilket jeg kan med ICQ? Er der andre programmer jeg
kan prøve til videochat med en vendinde i USA? På forhånd mange tak!

MVH
Thomas

Fra : ZipZap

Dato : 23-07-02 14:32

> Er der andre programmer jeg kan prøve til videochat med en vendinde i USA?

Jeg bruger Yahoo Messenger.

Fra : Morten Christiansen

Dato : 29-07-02 02:03

Når du kører med en router, så bruger den NAT når du skal ud på nettet, også
virker Netmeeting ikke, sådan har jeg læst det på Microsoft's hjemmeside, om
der er sandt skal være usagt

Morten Christiansen