Yamaha BW startproblemer
Fra : Joergen Rantzau

Dato : 23-07-02 07:50

Jeg har det problem at den ikke vil starte med elstarteren - den kører
godt nok rundt og rundt, men starte vil den ikke, men hvis jeg bruger
kickstarteren starter den med det samme..
Er der nogen der har et bud på hvad der kan være galt?

Fra : Brian Ipsen

Dato : 24-07-02 20:21

On Tue, 23 Jul 2002 06:49:47 +0000 (UTC), "Joergen Rantzau"
<joergen.rantzau@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
>kickstarteren starter den med det samme..
>Er der nogen der har et bud på hvad der kan være galt?

Har du checket batteri-status ?? Kan du overhovedet høre, om
starter-motoren kører, eller bliver den slet ikke aktiveret ??

/Brian

Fra : cfu

Dato : 08-08-03 10:32

Havde det samme problem med min. Efterfyldning med destileret vand på
batteriet, en god lang opladning (12-15) timer, samt en justering af
tomgangsskruen på kaburatoren løste problemet på min.

Carsten

http://www.kandu.dk/