css alternative skrifttyper
Fra : Thomas

Dato : 23-07-02 00:54

er kommet til at tænke på at jeg vist nok bruger nogle skrifttyper de
færreste har... hvordan angiver jeg nogle alternative skrifttyper???

M.V.H Thomas

Fra : Hintzmann

Dato : 23-07-02 01:00

> hvordan angiver jeg nogle alternative skrifttyper???

Du sætter dem bare efter hinanden. browseren starter fra venstre med at se
om det er en font den har.

ex.
font-family: Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif;

eller

font: bold 12px Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif;

Fra : Thomas

Dato : 23-07-02 01:20

okay tak for svaret!