css text-shadow problemer stadig...
Fra : Thomas

Dato : 23-07-02 00:48

ja jeg har stadig problemer med text-shadow...
jeg får ingen shadow
Har skrevet følgende i mit stylesheet:

span.glow { text-shadow: 2px 2px 5px red}

og så i html dok'et:

hva er det jeg glemmer?
hjælp tak!

Fra : Hintzmann

Dato : 23-07-02 00:57

> ja jeg har stadig problemer med text-shadow...
Prøv at se følgende side.
http://webfx.eae.net/docs/cssfilterexamples.html

I kilde koden kan du se hvordan man benytter filter.
Det er noget ala.
span.glow {filter: Shadow(Color=red, Direction=90);}

Fra : Thomas

Dato : 23-07-02 14:31

tak fordi du gjorde mig opmærksom på det med filtre!

Men er der ingen der ved hvor man kan finde de der css filtre i en
dokumentation???

Fra : Hintzmann

Dato : 23-07-02 14:45

> Men er der ingen der ved hvor man kan finde de der css filtre i en
> dokumentation???

Filter er MSIE only så du kan jo prøve på www.microsoft.com
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/filter/re
ference/reference.asp