selskabshest
Fra : Jenny Larsen

Dato : 22-07-02 20:25

Araberblanding, hoppe 17 år sælges.

Gazelle er meget nem at fodre (hun er konstant på den overvægtige side af
hendes normal vægt!!!) hun er aldrig syg og er i bund og grund nem at have
med at gøre i det daglige!!

Hun har en gammel skade på det ene forben, men kan skridtes på kortere ture.

Jeg sælger kun p. g. a. pladsmangel og ikke fordi jeg har specielt meget
lyst til det!!
Derfor søger jeg en ny ejer der vil være god ved hende.

Ring eller mail.

Pris 4500,-

Karina.
40 30 55 36
ged@kristensen.mail.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-07-02 20:49

"Jenny Larsen" <jenl@tdcadsl.dk> writes:

> Araberblanding, hoppe 17 år sælges.

Køb og salg af dyr og artikler til dyr hører hjemme i
dk.marked.privat.dyr

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 07-08-02 21:32

Nogle gode bud på hvor man kan poste tilbud om opstaldning/træning?
Samme sted?

-dennis

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 07-08-02 21:49

In article <3D5183CC.4060303@geysirheste.dk>, Dennis Thrysøe wrote:
> Nogle gode bud på hvor man kan poste tilbud om opstaldning/træning?
> Samme sted?

Well... det hører under en markeds gruppe, meeeen det er jo næppe
privat du gør det... og der er ingen kommerciel markeds gruppe til
heste og dyr, så du burde bruge evt. dk.marked.kommerciel,
evt. komme du arbejde på at få oprettet dk.marked.kommerciel.dyr(.hest)
Se hvordan på
http://www.usenet.dk/