Benelli 491 racing
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 22-07-02 19:46

Hey der...

Er jeg den eneste der har en "vold tunet" Benelli???
Lad mig lige høre fra dig hvis du også har sådan en! Vi har sikkert ikke de
samme dele på, så jeg ville godt høre hvad der ellers er at lave på en sådan
maskine!!!

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 22-07-02 19:48

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
> Hey der...
>
> Er jeg den eneste der har en "vold tunet" Benelli???

Hvordan "voldtunet"?
jeg definere vold som ødelægeelse og misligholdelse...!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 22-07-02 20:27

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvordan "voldtunet"?
> jeg definere vold som ødelægeelse og misligholdelse...!

Hehe... Nej nej,,, ikke på den måde!
jeg mener på ordentligvis få den op at køre de 120 med et enormt optræk!

Oliver Bruchhaus.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 22-07-02 20:52

> "Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe... Nej nej,,, ikke på den måde!
> jeg mener på ordentligvis få den op at køre de 120 med et enormt optræk!

Okay, bare vi er enige, synes det var et lidt underligt ordvalg! Hvad er din
kmonfiguration så? lad hører!

Iøvrigt, er du over 18? hvis du er, hvorfor hel... så ikke få MC kort??
Kører du med kørerdragt? handsker? godkendt hjelm? rygskinne?
Bare af ren nysgerighed!

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 23-07-02 14:02

> [...]
>
> Iøvrigt, er du over 18? hvis du er, hvorfor hel... så ikke få MC kort??
> Kører du med kørerdragt? handsker? godkendt hjelm? rygskinne?

Nope har ikke mc endnu men regner med at købe næste år.. (RF600R)

På Benellien har jeg monteret:

Athena Evo, (Liquid)
100km/t gearing (Top racing)
Amal 21mm. karburator (M. Standart luftfilter!!!!)
Proma Warrior Udst. (Har Proma Pro Race liggende der bliver mont. når jeg
får tid)
Italy racing stejl variator (M. 4g. ruller)
(Krumtappen og kobling bliver skiftet når der også bliver til det!)

Jeg holder mig fra alt der står -Pollini på!!!!!!
Jeg ser dette som noget opreklameret lort! Jeg må indrømme at jeg ikke har
brugt nogle af deres dele før, men bare det at i deres kataloger står der
Polinni ud over det hele, siger det hele for mig!!!!

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Morten Christensen

Dato : 23-07-02 16:52

Hmm... handler du meget i West-import??

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 23-07-02 18:38

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm... handler du meget i West-import??
>
> --
> Hilsen Morten Christensen
>
> ICQ#: 143629522

-Hehe.. Jeb. Det er er der jeg køber alle mine dele... c",)

Fra : Morten Christensen

Dato : 23-07-02 22:02

LOL! Så er det derfor du hader Polini, det er Kim der har banket det ind i
bærret på dig ligesom han forsøger det med alle andre. Bare fordi han ikke
sælger det, så betyder det sq ikke at hans skrammel er bedre.... tværtimod!

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 23-07-02 22:16

> [...]
> bærret på dig ligesom han forsøger det med alle andre. Bare fordi han ikke
> sælger det, så betyder det sq ikke at hans skrammel er bedre....

Hehe.. Tro mig. Det er min egen mening! Der er ikke nogen der kan banke en
holdning ind i mig! Jeg skrev også at jeg aldrig har kørt med det før, men
jeg holder nu min mening. Tænk på hvad alt den reklame koster, og hvor meget
de ville kunne bruge på udvikling hvis de sparrede det væk! Det er MIN
mening. Men jeg accepterer da din mening til det!

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 23-07-02 19:27

Ejj er du ikke flink at læse http://www.usenet.dk/netikette/

> [...]
> brugt nogle af deres dele før, men bare det at i deres kataloger står der
> Polinni ud over det hele, siger det hele for mig!!!!

Jeg har kun rigtig gode erfaringer med Polini!
Ingen problemer der.. Har heller aldrig hørt om nogen der har haft problemer
med kvaliteten.. så det der med opreklameret lort holder ikke!