? ang. modermælkserstatning
Fra : Frank Pedersen

Dato : 22-07-02 17:34

Er der en der kan forklare hvad forskel der er på Nan1 og Nadine1
modermælkserst.?
Var lige et smut i Føtex og kunne ikke lige finde den store forskel på de 2
modeller. Nan1 skulle have et anderledes aminosyerindhold, der lå tættere på
den rigtige modermælks, men det var da vist også lige hvad jeg kunne finde
ud af. Har jeg overset noget??

På forhånd tak
Frank

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 22-07-02 18:27

Frank Pedersen wrote:
> Har jeg overset noget??

At der er tale om forskellige producenter?
(Jeg kender kun Nan1, men ikke Nadine1...)

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/

Fra : KNM

Dato : 22-07-02 18:40

Hej...

Man bruger Nadine1 til børn der er nemme til at komme til at gylpe.. Det er
den væsentlige forskel..

Hej fra
Karina

Fra : Anja

Dato : 25-07-02 10:02

Vi prøvede først Nan 1 men gylpen lugtede så forfærdeligt at vi så prøvede
Nadine for os var det meget bedre. Senere har jeg så lært at Nadine skulle
mætte bedre.
Vi var igennem stort set alt hvad der var på marked før vi endte med Nadine
men og det også gælder for jer kan jeg ikke sige....
God Jagt
Anja