c45 unlock???
Fra : Heidi Madsen

Dato : 22-07-02 16:57

Hejsa!

Er der nogen der kan unlocke min siemens c45 ?????
Helst i Århus V!!!!

Venligst
Heidi!

_________________________________________ Heidi Madsen ICQ#:164515859
Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142164515859
More ways to contact me: http://wwp.icq.com/164515859

Fra : Bent Eriksen

Dato : 22-07-02 17:39

"Heidi Madsen" <heidi-erik@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Er der nogen der kan unlocke min siemens c45 ?????
> Helst i Århus V!!!!
>
> Venligst
> Heidi!

Hej

Du har nok større chance for at få svar på dit spørgsmål i
nyhedsgruppen news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
da al handel hører til i markedsgrupperne

Følgende er klippet fra www.usenet.dk vedr. fundatsen for denne nyhedsgruppe

Enhver form for køb/salg/bytte annoncering er uønsket, og
henvises til markedsgrupperne. Såvel private som
kommercielle reklamer er uønskede, og henvises til dk.marked.*
Begrundelse:
dk.teknik.telefoni.mobil har efterhånden et stort flow af indlæg om
unlocking af mobiltelefoner, hvilket har taget et omfang der virker
forstyrrende for de øvrige debatter.

Mvh.
Bent Eriksen