Spøjs fejlbox til Excel XP
Fra : Martin K

Dato : 22-07-02 14:43

Hej Gruppe

Jeg på mit arbejde er jeg løbet ind i et problem som jeg ikke umiddelbart
kan løse. Det drejer sig om, at når man gemmer noget i Excel XP (kører på en
WinXP Pro DK), kommer boxen - der er postet i news:dk.binaer - frem. Dette
resulterer i, at man ikke kan gemme filen oveni. Hvad sker der, og hvordan
løser man det? Det er helt sikkert et XP-problem, for Win2000 med Office2000
har aldrig opført sig på denne måde.

Billedet:

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Christopher Tracy

Dato : 22-07-02 14:50

Hej

> [...]
> resulterer i, at man ikke kan gemme filen oveni. Hvad sker der, og hvordan
> løser man det? Det er helt sikkert et XP-problem, for Win2000 med

Jeg har også før set denne fejl, også på mit arbejde, og der plejer det at
skyldes at der er en anden bruger, der har filen åben samme tid som dig -
kunne være derfor....

/C.T.

Fra : Martin K

Dato : 22-07-02 15:00

Christopher Tracy wrote:
> Jeg har også før set denne fejl, også på mit arbejde, og der plejer
> det at skyldes at der er en anden bruger, der har filen åben samme
> tid som dig - kunne være derfor....

Jeps... sådan plejer det at være. Men vi har lavet nogle tests, hvor den
*kun* er åbnet på een pc. Og den kommer alligevel.

Men tak for forslaget

--
Martin K

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-02 13:17

> Jeps... sådan plejer det at være. Men vi har lavet nogle tests, hvor den
> *kun* er åbnet på een pc. Og den kommer alligevel.
>
> Men tak for forslaget

Har filen på et tidspunkt været sendt til andre via OutlookXP?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Martin K

Dato : 25-07-02 15:29

Anette Linnea wrote:
> Har filen på et tidspunkt været sendt til andre via OutlookXP?

Nope... men den har været i en rejsetaske hvis det skulle have noget at
sige...? Men det sker også med alle andre dokumenter som ikke har været
sendt pr. mail eller været i en rejsetaske.

Hvad kan det være?

--
Martin K