Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hvordan fjernes "Vi kan ikke finde..." sid~
Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-07-02 17:47

Hvis jeg prøver at gå ind på et website med stavefejl som f.eks.
www.drd.k så får jeg den der grimme "Vi kan ikke finde 'www.drd.k'."
side fra search.msn.com
(http://search.msn.dk/results.asp?cfg=DNSERROR&v=1&FORM=DNSERR&q=www%2Edrd%2Ek)

Kan det slås fra noget sted så jeg istedet bare får en kold og kynisk
fejlbesked ligesom i f.eks. Netscape?

Jeg har slået "Show friendly HTTP error messages" fra men det
er åbenbart ikke helt nok.

/Robert

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-07-02 17:57

In news:dk.edb.internet.software.browser Robert Eriksen wrote:

> [...]
>fejlbesked ligesom i f.eks. Netscape?
>
>Jeg har slået "Show friendly HTTP error messages" fra men det

Jeg har adrig rigtigt selv fået det til at virke (indstillingen bliver
med tiden slået til igen automatisk), men prøv i Internet
Indstillinger -> Avanceret -> Søgning fra Adressefeltet -> Foretag
ikke søgninger fra Adressefeltet. Jeg kan dog ikke garantere for
oversættelserne fra engelsk :)

--
Lars Stokholm

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-07-02 19:24

Lars Stokholm wrote:

> [...]
> Indstillinger -> Avanceret -> Søgning fra Adressefeltet -> Foretag
> ikke søgninger fra Adressefeltet. Jeg kan dog ikke garantere for

Den fandt jeg og slog den fra. Så nu får jeg ikke
"Vi kan ikke finde..." siden mere. Istedet står den nu bare
med "Downloading from site http://www.google.com"
Om det er en søgefunktion eller fordi www.google.com er min
startside ved jeg ikke.
Så det er da et skridt den rigtige retning.

/Robert

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-07-02 17:57

Sun, 21 Jul 2002 18:47:20 +0200, skrev Robert Eriksen
<roe@adr.dk>:

>Kan det slås fra noget sted så jeg istedet bare får en kold og kynisk
>fejlbesked ligesom i f.eks. Netscape?

I IE: Funktioner => Internetindstllinger => Avanceret => Søg fra
adresselinjen => sæt til at der ikke skal søges.