Baggrund igen....
Fra : Thomas

Dato : 14-02-01 23:57

Hejsa.
Tak for svarene på mit tidligere spørgsmål om baggrund i akvariet.
Ang. disse" back to nature " baggrunde : Er de så flotte som de ser ud på
billeder ( så dem på deres hjemmeside ) Er de meget dyre ?? Ca pris ?? Hvor
kan de købes i DK ?? Jeg havde aldrig hørt om dem før, og må indrømme de ser
godt ud..........men der er ingen priser på deres hjemmeside. Kender nogen
dette produkt ??
MVH Thomas.

Fra : Carsten Gall

Dato : 15-02-01 02:10

Thomas <thomasbc-anip@mail.tele.dk> skrev i en
> [...]
ser
> godt ud..........men der er ingen priser på deres hjemmeside. Kender nogen

Der findes også et andet produkt, et norsk som forhandles af Carstens
dyrehandel i Ålborg.
Det er billigere end BTN, men ikke meget. Det består af en serie
elementer eller "sten" som kan
stykkes sammen efter behov.

Carsten

Fra : Munk

Dato : 15-02-01 21:44

Carstens dyrehandel har fået nogle nye baggrunde som er billgere end Geo
Art - nok dem Carsten Gall omtalte - men også flottere. Fåes i Malaiw,

Fra : Jacob Schütz

Dato : 17-02-01 13:17

Hejsa!

Er der nogen der har en web- eller e-mail adresse på ham Carsten?
Ved I om han leverer i hele landet?

Jacob

Fra : Munk

Dato : 17-02-01 16:08

Du ka' få et telefon nummer til hans butik i Aalborg: 98 16 70 55...du ka'
også få en adresse hvis du vil???

Fra : Jacob Schütz

Dato : 18-02-01 12:05

Meget gerne tak

Fra : Jan Boegh

Dato : 18-02-01 16:17

"Jacob Schütz" <jschutz@worldonline.dk> wrote in message
> Hejsa!
>
> Er der nogen der har en web- eller e-mail adresse på ham Carsten?

http://www.carstens-dyrehandel.dk/

mvh
Jan