(VBscript:) class statement ?
Fra : Rune Baess

Dato : 21-07-02 10:13

inspireret af tip fra Peter Lykkegaard:

Hvordan (i VBScript) pakker man sine funktioner, subs og konstanter m.m. ind
i en "class" som properties og metoder (og den slags) ?

Jeg har ledt på webben, men kan ikke finde et eneste godt exempel /
tutorial...

Rune

Fra : Tobias Hinnerup

Dato : 21-07-02 12:00

"Rune Baess" <rune@(fjern)baess.dk> wrote in message
> [...]
> i en "class" som properties og metoder (og den slags) ?
>
> Jeg har ledt på webben, men kan ikke finde et eneste godt exempel /

Always go the source..
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/script56/ht
ml/vsstmclass.asp

Mht. eksempler skulle det være til at finde op til flere på f.eks.
http://www.hinnerup.net/ - f.eks.
http://www.hinnerup.net/2002/experiments/include/

Tutorials kan jeg desværre ikke hjælpe med.

/Tobias

Fra : Rune Baess

Dato : 21-07-02 12:17

> Always go the source..

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/script56/ht
> ml/vsstmclass.asp

Den bruger jeg flittigt, men MSDN har ikke altid exempler.

> Mht. eksempler skulle det være til at finde op til flere på f.eks.
> http://www.hinnerup.net/ - f.eks.
> http://www.hinnerup.net/2002/experiments/include/

Tak, udmærket exempel.