Kalender
Fra : Lars Grove Mortensen

Dato : 21-07-02 01:45

Hej alle

I forbindelse med en nonprofit kultur organisation, skal jeg have
lavet det således, at man i en kalender kan se, hvad der rører
sig - altså hvilke aktiviteter, der "på tapetet".

Er der nogen, der har et bud på, hvordan man i en ASP og Access
baseret løsning, gør således at der automatisk fremvises en
fyldig kalender for en given periode?

Jeg håber meget at nogen kan/vil hjælpe hermed!

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Lars Grove Mortensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 21-07-02 09:02

"Lars Grove Mortensen" <lars@grove-mortensen.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen, der har et bud på, hvordan man i en ASP og Access
> baseret løsning, gør således at der automatisk fremvises en

Ocean12 ASP Calendar Manager
http://scripts.ocean12tech.com

Har det du søger
--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Are you supposed to gain weight if you run backwards??

Fra : otto bavngaard

Dato : 28-07-02 16:48

> Ocean12 ASP Calendar Manager
> http://scripts.ocean12tech.com
>
> Har det du søger
> --

Det nævnte link er "dødt"

Fra : Jørn Andersen

Dato : 28-07-02 17:31

On Sun, 28 Jul 2002 15:47:36 +0000 (UTC), otto bavngaard
<oto@post4.tele.dk> wrote:

>Det nævnte link er "dødt"

Jeg nåede at "fange" den. Hent den her, jeg lader den lige ligge nogle
dage:

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : otto bavngaard

Dato : 29-07-02 06:35

> Jeg nåede at "fange" den. Hent den her, jeg lader den lige ligge nogle
> dage:

Tak for det.
MVH Otto Bavngaard

Fra : Thygesen