Aut. maksimere et nyt vindue i IE5.0
Fra : pma

Dato : 09-01-01 19:47

Hver gang jeg åbner et nyt vidue, via et link, i IE5.0, åbner den det i den
str. som jeg har brugt sidst. (f.eks mindre str. end maksimeret)

Hvordan får jeg den til aut. altid at åbne i et maksimeret vindue?? Er det
ukke et opsætningssprøgsmål?????

mvh Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-01-01 01:55

Tue, 9 Jan 2001 19:47:21 +0100, skrev "pma" <pma.dk@get2net.dk>:

>Hver gang jeg åbner et nyt vidue, via et link, i IE5.0, åbner den det i den
>str. som jeg har brugt sidst. (f.eks mindre str. end maksimeret)

Bør åbne i den størrelse normalvinduet har, trøæk i hjørnerne til du
får den ønskede størrelse og IE husker den.

>Hvordan får jeg den til aut. altid at åbne i et maksimeret vindue?? Er det
>ukke et opsætningssprøgsmål?????

Kan ikke lade sig gøre.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Henning Fuchs

Dato : 10-01-01 04:31

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Bør åbne i den størrelse normalvinduet har, trøæk i hjørnerne til du
> får den ønskede størrelse og IE husker den.

BØR huske det, mener du vel??? For den gør det ikke... Størrelse og
placering er temmelig tilfældig..

/Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-01-01 08:18

Wed, 10 Jan 2001 04:31:22 +0100, skrev "Henning Fuchs"
<fuxie@vip.cybercity.dk>:

>BØR huske det, mener du vel??? For den gør det ikke... Størrelse og
>placering er temmelig tilfældig..

Ikke, hvis man undlader at bruge maximerknappen.

Det der ødelægger det, er hvis man går ind på sider med popupvinduer
eller et javascript, som sætter størrelsen på vinduet.

Så opfatter IE det nye vindue, som normal vindue.

med venlig hilsen
Knud