Program til unlock af T65
Fra : Bart

Dato : 20-07-02 15:52

Er der en venlig sjæl som ligger inde med et godt program til unlock at
Ericsson T65 eller som ved hvor det kan hentes?

Er der noget specielt man skal tage hensyn til når man unlocker en T65?

På forhånd tak!

/Morten

Fra : MaRk

Dato : 20-07-02 17:22

Man kan ikke unlocke den selv
Medmindre du kan samle 20 T65'er der skal unlockes så kan du få et program
hvor du skal betale 300? for at unlocke de 20 T'65ere... Det er ca. 115
kroner pér styk.

Fra : Bart

Dato : 21-07-02 07:07

"MaRk" <x@x.dk> wrote:
> [...]
> hvor du skal betale 300? for at unlocke de 20 T'65ere... Det er ca. 115

Jamen så findes der jo også et program dertil - hvor har du set det?

Fra : MaRk

Dato : 21-07-02 10:30

> Jamen så findes der jo også et program dertil - hvor har du set det?

Jeg søgte på google, kan ikke huske siden men jeg skrev en email til ham, og
her er svaret:

"hi,
we we have for sale
internet based software for unlock new ericssons. Work as logger but no
need to wait, all works in realtime, you need internet connection and cable.
The software reads all codes for each phone.
Supported phones : T39 , T65 , R520 and T68 / T68 i
One readed phone costs one log.
PRICES FOR LOGS /you will get one account for each batch - User id and
password/

20 logs 300 ? 50 logs 600 ? 1000 logs 1000 ?

Regards
Marek Prochazka
www.asfix.info"

Email adressen er: unlock@asfix.cz