starthotel.dk
Fra : Barry

Dato : 20-07-02 15:14

Hvordan forholder det sig med konkurrenceloven?

www.starthotel.dk godt bare gå ud og forære gratis hosting til
erhvervsdrivende? Hvis vi nu antager de er støttet af større danske
virksomheder, er det så ikke konkurrenceforvridende?

Fra : Steen Suder

Dato : 21-07-02 04:06

Barry wrote:
> [...]
> erhvervsdrivende? Hvis vi nu antager de er støttet af større danske
> virksomheder, er det så ikke konkurrenceforvridende?

Hvis du ser på betingelserne og det niveau af service, der leveres,
mener jeg ikke du overhovedet kan sammenligne Starthotel med andre
kommercielle udbydere og webhoteller.
Da det ikke er det samme produkt kan det vel heller ikke være
konkurrenceforvridende?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder