Skannersoftware
Fra : The Amazing Grace

Dato : 14-02-01 22:08

Jeg har en tråd kørende om køb af skanner til OS/2, og noget tyder på at
jeg må indstille mig på en dyrere løsning end jeg først havde tænkt. Det
er så også OK.

Derfor et andet spørgsmål:

Hvad er anbefalelsesværdigt af skanner-software? Det behøver ikke være
gratis, men jeg vil selvfølgelig helst ikke slippe en herregård for det.

Det skal ikke være _for_ idiotsikkert: Man skal kunne stille på diverse
parametre.

Jeg skal kun kunne skanne til fil - diverse smart halløj med f.eks. at
skanne
til printer ("fotokopi") har jeg ikke brug for.

Mads Hansen

--
I haven't lost my mind - I have backed it up on tape somewhere........

Fra : Knud Berggreen

Dato : 15-02-01 10:56

In <3A8AF398.D6AD915D@worldonline.dk>, on 02/14/2001
at 10:07 PM, The Amazing Grace <amaze@worldonline.dk> said:

> [...]

>Jeg skal kun kunne skanne til fil - diverse smart halløj med f.eks. at skanne
>til printer ("fotokopi") har jeg ikke brug for.

PMView skulle vel kunne klare det... Der står noget om at den understøtter
TWAIN.

Du kan downloade PMView via http://www.berggreen.dk/dk/p_pmview20.htm hvis du
ikke allerede har den.

/Knud

--
Berggreen Shareware Registration Service
Denmark - Norway - Sweden - Finland - Germany - Austria

Fra : Steen Bondo

Dato : 19-02-01 04:50

following up a message from Knud Berggreen to The Amazing Grace:

KB> PMView skulle vel kunne klare det... Der står noget om at den
KB> underst¢tter TWAIN.

Den virker ja, men med CFM f¢lger et lille program der også kan.
(SWOS2) Så skal du ikke også ud og k¢be PMView. ;)

Derudover b¢r man dog nok have et andet biledbehandlings-program -
PMView udfylder selvf¢lgelig denne funktion så rigeligt.
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Steen Bondo

Dato : 15-02-01 23:34