Flere rotmapper
Fra : Kenneth

Dato : 20-07-02 00:16

Mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg forsøker likevel:
Jeg kjører en asp-kode som benytter seg av include virtual. Filene må altså
ligge på roten (wwwroot).
Men der er det fullt fra før (mange kjenner sikkert til det
Hvordan kan jeg da kjøre denne asp-koden?
Jeg forsøkte å opprette en ny virtuell mappe til denne koden, men det gikk
ikke, dvs. fikk melding om at ikke den finner de filene som kalles opp med
include virtual.
Hvordan i all verden kan man da kjøre denne koden? Er eneste muligheten å
tømme/flytte alt i rotmappen slik at jeg kan kjøre koden fra rot?

Håper noen kan hjelpe.

Kenneth

Fra : SumSum

Dato : 22-07-02 13:01

"Kenneth" <fra_skolen@beklager.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan i all verden kan man da kjøre denne koden? Er eneste muligheten å
> tømme/flytte alt i rotmappen slik at jeg kan kjøre koden fra rot?

Jeg ved ikke om jeg har forstået dit spørgsmål, men kan du ikke ændre din
path?

ex.
<LINK REL=stylesheet HREF="styles.css" TYPE="text/css">
til
<LINK REL=stylesheet HREF="../styles.css" TYPE="text/css">

Så henter den i mappen ovenover i stedet for i den aktuelle mappe.

Eller virtual include:

<!--#include VIRTUAL ="../include/datafunc.asp" -->

SumSum

---