Skærme
Fijala 3554
Virker Sony onsite også i weekenden ??
Fra : Blaster

Dato : 19-07-02 22:44

Er der nogle der ved om Sony's onsite også virker i weekenden ??

Fra : Rune Christiansen

Dato : 20-07-02 16:32

Tror jeg ikke du skal satse på.

Det er for dyrt at få en fragtmand ud til dig i weekenden, og der er
alligevel ingen hos infocare eller hvor den nu kommer hen til at kigge på
den.

Fra : Olsen

Dato : 20-07-02 16:48

"Rune Christiansen" <larz_prime@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tror jeg ikke du skal satse på.
>
> Det er for dyrt at få en fragtmand ud til dig i weekenden, og der er
> alligevel ingen hos infocare eller hvor den nu kommer hen til at kigge på
> den.

Infocare er extremt langsomme.
ventede 3 mdr. på en dims, de alligevel
ikke ku' skaffe....sørgerligt...

Fra : Blaster

Dato : 20-07-02 17:51

Var nu os det jeg regende med .. men man ved jo aldrig, det kunne jo være
sjovt at vide ..