Hurtighed eller mangel på samme
Fra : Brizz

Dato : 19-07-02 18:42

Tag et kig på www.gronaerten.dk og fortæl mig hvad jeg kan gøre for at få
den til at køre lidt hurtigere.
Sidder selv på en 2048 linie og synes faktisk den er langsom. så jeg tør
slet ikke tænke på dem der sidder på en 256 linie
Har gjort mine billeder små så jeg vil ikke mene det er det der gør det.
Kom med nogen forslag til ændringer der kan gøre den lidt hurtigere
Mvh Brian Søgaard

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-07-02 18:57

In news:dk.edb.internet.webdesign.html "Brizz"
<bs@(fjernmig)gronaerten.dk> wrote:

> [...]
>Har gjort mine billeder små så jeg vil ikke mene det er det der gør det.
>Kom med nogen forslag til ændringer der kan gøre den lidt hurtigere

Den fejler da ikke noget på min 256-forbindelse. Måske du kunne
komprimere jpeg-billederne lidt mere (det siger sig selv), men ellers
er der vel ikke mere at sige. Optimering af koden vil næppe gøre nogen
forskel.

--
Lars Stokholm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-07-02 20:25

Fri, 19 Jul 2002 19:41:56 +0200, skrev "Brizz"
<bs@(fjernmig)gronaerten.dk>:

>Sidder selv på en 2048 linie og synes faktisk den er langsom.

Synes såmænd heller ikke at den er speciel langsom.

Men en helt anden ting, der må ikke være mellemrum og ej heller
æøå) i filnavne, da en del browsere så ikke vil vise billederne.

F.eks. billeder/tomt 1.jpg bør laves om til billeder/tomt_1.jpg

Fra : Brizz

Dato : 19-07-02 20:49

> Synes såmænd heller ikke at den er speciel langsom.

Hmm så må det bare være min maskine der laggede kraftigt!

> Men en helt anden ting, der må ikke være mellemrum og ej heller
> æøå) i filnavne, da en del browsere så ikke vil vise billederne.
>
> F.eks. billeder/tomt 1.jpg bør laves om til billeder/tomt_1.jpg

Ok så må jeg lige få det lavet om.

Mvh Brian