Mozilla
Fra : Allan Weber

Dato : 14-02-01 21:16

Jeg har netop hentet den nyeste version af Mozilla-browseren, om den er
unægtelig hurtigere end Netscape 6. Jeg har dog et par spørgsmål:

1. Kan det passe, at man blot pakker filen ud og så kører det? Jeg kørte
browseren med det samme, uden at bruge noget installations program.

2. Jeg har ikke et tekstfelt foroven, hvor jeg kan taster www-adresser ind.
Hvordan får jeg det frem??

mvh
Allan Weber

Fra : Martin A

Dato : 14-02-01 23:28

Allan Weber wrote:

> [...]
> browseren med det samme, uden at bruge noget installations program.
>
> 2. Jeg har ikke et tekstfelt foroven, hvor jeg kan taster www-adresser ind.

1. Ja den kører uden videre, dog tror jeg også der er et
installationsscript med.

2. Det burde der være per default. Prøv View->Toolbar->Navigation toolbar.

Martin

Fra : Allan Weber

Dato : 15-02-01 14:58

> 2. Det burde der være per default. Prøv View->Toolbar->Navigation toolbar.

det er markeret. jeg har prøvet at fjerne markeringen og så slå den til
igen, men stadigt ingen www-felt.
Jeg har også prøvet at hente et installations program som installere via
nettet, men med samme resultat.

andre ideer??

mvh
Allan Weber

Fra : Leo Laursen

Dato : 15-02-01 15:13

I artikel <3gRi6.66192$zw.1179369@twister.sunsite.dk>, skrev "Allan
Weber" <weber@mail1.stofanet.dk>:

> [...]
> til igen, men stadigt ingen www-felt. Jeg har også prøvet at hente et
> installations program som installere via nettet, men med samme

Det kan være lidt søgt, men har du prøvet at klikke på de trekantede
mærker længst til venstre i toolbar'en.
De kan "foldes sammen" hvis man ikke gider at se på dem.

Leo

Fra : Allan Weber

Dato : 15-02-01 17:17

> Det kan være lidt søgt, men har du prøvet at klikke på de trekantede
> mærker længst til venstre i toolbar'en.
> De kan "foldes sammen" hvis man ikke gider at se på dem.

Ja, når alle sammen er foldet ud, er der menu'en, frem/tilbage/stop knap og
bookmarks mm. Hvis jeg folder dem sammen og ud igen, står jeg med samme
resultat: ingen www-felt.

mvh
aw

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 15-02-01 18:46

Allan Weber wrote:

> Ja, når alle sammen er foldet ud, er der menu'en, frem/tilbage/stop
> knap og bookmarks mm. Hvis jeg folder dem sammen og ud igen, står jeg
> med samme resultat: ingen www-felt.

Det kan da være at den er blecet valgfri ligesom bookmarks, search etc.
er i min knap så nye Mozilla.

Tjek "Edit"|"Preferences"|"Navigator".

--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.