Gemme DHTML data i database
Fra : Jacob Laue Petersen

Dato : 19-07-02 10:44

Hej Gruppe!

Jeg har en asp side hvorpå jeg har en DHTML kombonent (EditWindow). Hvordan
kan jeg gemme indholdet af denne komponent i en database?

Jeg kan godt får indeholdet frem fra kombonenten med et javascript: f.eks.
alert(EditWindow.DocumentHTML), men hvordan for jeg det komineret med asp?

Mvh. Jacob Laue Peter¨sen

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 19-07-02 11:39

> Jeg kan godt får indeholdet frem fra kombonenten med et javascript: f.eks.
> alert(EditWindow.DocumentHTML), men hvordan for jeg det komineret med asp?

Jeg ved ikke helt, hvad du mener, men det kunne sandsynligivs være:

Brug et javascript til at kopiere EditWindow.DocumentHTML over i et skjult
input-felt ved submit. På asp-siden, der modtager submit, kan du så læse det
skjulte felt og sætte det ind i databasen.

Kim

Fra : Jacob Laue Petersen

Dato : 19-07-02 12:26

> Brug et javascript til at kopiere EditWindow.DocumentHTML over i et skjult
> input-felt ved submit.

Hej igen

Det var nemlig ligepræcis det jeg mente. Ideen lyder god, og det vil jeg
prøve.

God weekend

Jacob laue Petersen