Word2000 problem med sidenummer?
Fra : Mac

Dato : 19-07-02 09:41

Hej alle,

Er der nogen der ved hvad jeg gør galt?.
Jeg har lavet en opgave i word2000 på 5 sider, jeg har sat sidenummer
på i formatet 1-5 sider 2-5, osv.

Men den skriver 1-1 og 2-2, osv. Jeg har prøvet fra en anden computer,
der virker det perfekt.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Mac

Fra : pre

Dato : 19-07-02 10:34

Installer SR1a. Det er en kendt fejl, som er rettet deri.

© pre 2002

Fra : pre

Dato : 19-07-02 15:33

Supplerende:
Klip det første sidenummer, så forsvinder resten. I sideopsæt tjek at
der skal være forskellig første side.
Som en midlertidig nødløsning (SR1 er immervæk lidt halvstor), indsæt
disse felter på Sidefoden i side 2:

Side {Page} af {Numpages}

Det gøres sådan: Skriv: Side. Tryk Ctrl+F9 for at få et sæt krøllede
paranteser. Skriv: Page imellem dem. Skriv: af. Hent et sæt paranteser
og skriv: Numpages imellem dem.
Tryk på F9.

Så skulle det virke.

Fra : Mac