/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
Den paedofile PSW - og de mange ukorrekte ~
Fra : T'abula R'asa


Dato : 18-07-02 19:28

Nej,

1) Jeg arbejder ikke til hverdag i en skolefritidsordning, men er
(bl.a.) uddannet folkeskolelaerer.

2) Jeg er ikke medlem af Minoritetspartiet, forfatter til boegerne
" Hele og Frie Boern " og " Fra Incest til Mediehetz ", eller
skribenten bag " Just Well ", www.just-well.dk.

3) Jeg er ikke tidligere straffet eller lovovertraeder i en for
diskussionen her relevant sammenhaeng.

4) Jeg er ikke medlem af Paedofilgruppen, end ikke tidligere.

Og nej, for 117. gang,

5) Jeg er heller ikke fortaler for en afkriminalisering af sexuelle
forhold imellem boern og voksne.

--

Peter S. Winding, sexualkritisk antipaedagog og paedofil.
TabulaRasa@nym.alias.net

18. juli 2002.

 
 
 
Anders Peter Johnsen (18-07-2002)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 18-07-02 21:00


"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> skrev i en meddelelse
news:20020718182812.18448.qmail@nym.alias.net...
> Nej,
>
> 1) Jeg arbejder ikke til hverdag i en skolefritidsordning, men er
> (bl.a.) uddannet folkeskolelaerer.

Arbejder du til dagligt med børn?

Det forekommer mig logisk, hvis du opsøger børn gennem at arbejde med dem,
men jeg må nok sige at jeg mildt sagt ikke finder det særligt
hensigtsmæssigt dine drifter taget i betragtning og slet ikke kan kombinere
det med dine erklærede hensigter om ikke at udleve din sexualitet. Du BURDE
jo nok i virkeligheden holde dig langt væk fra børn?

> 2) Jeg er ikke medlem af Minoritetspartiet, forfatter til boegerne
> " Hele og Frie Boern " og " Fra Incest til Mediehetz ", eller
> skribenten bag " Just Well ", www.just-well.dk.

Okay. Ud fra din signatur ville det være let at tro at du også var politisk
aktiv, og da du underskriver dig "Peter S. Winding" kunne det være oplagt at
mellemnavnet var "Schmidt".

> 3) Jeg er ikke tidligere straffet eller lovovertraeder i en for
> diskussionen her relevant sammenhaeng.

Nej, men du beskriver jo levende dine "følelser" (jeg mener snarere der er
tale om drifter) og skriver blandt andet "hun vill have mig til at
(slettet)": Lige dêr kan jeg kun frygte for, havd det er du har misforstået
i hvilken sexuel retning og på hvilket udsagnsmæssigt grundlag fra barnet.
Med andre ord tangerer du allerede dèr punktet for overtrædelse.

Jeg håber at du holder dig på måtten, men jeg har langtfra tillid til det.
Især ikke ud fra din egen argumnetation og den argumentation, jeg møder fra
dine "allierede" og sympatisører.

> 4) Jeg er ikke medlem af Paedofilgruppen, end ikke tidligere.

Nå?

Det ville vel ellers være oplagt, når du er "sexualkritisk antipædagog og
pædofil"?

Du kunne jo i princippet være deres politiske chefideolog, for hele den
pædofile retorik er indeholdt i dèn linje!

> Og nej, for 117. gang,
>
> 5) Jeg er heller ikke fortaler for en afkriminalisering af sexuelle
> forhold imellem boern og voksne.

Er du nu også helt sikker på dèt? Jeg mindes at du for nylig har udtalt at
du "hvis det var muligt" ønskede dig et "rigtigt forhold til et barn"?

Det er altså ikke kun lovgivningen, der forhindrer dig? Hvad er det så? Vil
du ikke godt uddybe det lidt?

Kan du ikke tage og blive enig med dig selv om du enten vil retfærddiggøre
pædofili som "normalt" eller du muligvis vil erkende at muligvis du lider af
en form for psykisk sygdom, hvor du grundet vrangforestillinger fejltolker
børns almindelige venskabelige, fysiske åbenhed som sexuelle tilnærmelser?

--
Anders Peter Johnsen




Chokmah (18-07-2002)
Kommentar
Fra : Chokmah


Dato : 18-07-02 21:24

On Thu, 18 Jul 2002 21:59:56 +0200, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@post.tele.dk> wrote:

>
>"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> skrev i en meddelelse
>news:20020718182812.18448.qmail@nym.alias.net...
>> Nej,
>>
>> 1) Jeg arbejder ikke til hverdag i en skolefritidsordning, men er
>> (bl.a.) uddannet folkeskolelaerer.
>
>Arbejder du til dagligt med børn?
>
>Det forekommer mig logisk, hvis du opsøger børn gennem at arbejde med dem,
>men jeg må nok sige at jeg mildt sagt ikke finder det særligt
>hensigtsmæssigt dine drifter taget i betragtning og slet ikke kan kombinere
>det med dine erklærede hensigter om ikke at udleve din sexualitet. Du BURDE
>jo nok i virkeligheden holde dig langt væk fra børn?

og du skulle måske prøve at læse hans indlæg før du svare -
>
>> 2) Jeg er ikke medlem af Minoritetspartiet, forfatter til boegerne
>> " Hele og Frie Boern " og " Fra Incest til Mediehetz ", eller
>> skribenten bag " Just Well ", www.just-well.dk.
>
>Okay. Ud fra din signatur ville det være let at tro at du også var politisk
>aktiv, og da du underskriver dig "Peter S. Winding" kunne det være oplagt at
>mellemnavnet var "Schmidt".

nu er det jo sådan på usnet - slå evt et slag forbi gruppen
dk.velkommen - at , det er reelt absurd at have en holdning til
sandhedesværdien eller mangel på samme - hvis man ikke kender vedkomne

>
>> 3) Jeg er ikke tidligere straffet eller lovovertraeder i en for
>> diskussionen her relevant sammenhaeng.
>
>Nej, men du beskriver jo levende dine "følelser" (jeg mener snarere der er
>tale om drifter) og skriver blandt andet "hun vill have mig til at
>(slettet)": Lige dêr kan jeg kun frygte for, havd det er du har misforstået
>i hvilken sexuel retning og på hvilket udsagnsmæssigt grundlag fra barnet.
>Med andre ord tangerer du allerede dèr punktet for overtrædelse.

kun hvis han handler på det !

>
>Jeg håber at du holder dig på måtten, men jeg har langtfra tillid til det.

Nå !

>Især ikke ud fra din egen argumnetation og den argumentation, jeg møder fra
>dine "allierede" og sympatisører.

ja det må jo så f.eks være mig - jeg er godt nok ikke pædofil - men
jeg er tilgengæld dømt for både det ene og andet ja alt i mellem
hærværk indbrud vold osv.... menjeg tror nu ikke det er det der gør
mig til sympatisør !

>
>> 4) Jeg er ikke medlem af Paedofilgruppen, end ikke tidligere.
>
>Nå?
>
>Det ville vel ellers være oplagt, når du er "sexualkritisk antipædagog og
>pædofil"?

hvorfor det ?
>
>Du kunne jo i princippet være deres politiske chefideolog, for hele den
>pædofile retorik er indeholdt i dèn linje!
>
>> Og nej, for 117. gang,
>>
>> 5) Jeg er heller ikke fortaler for en afkriminalisering af sexuelle
>> forhold imellem boern og voksne.
>
>Er du nu også helt sikker på dèt? Jeg mindes at du for nylig har udtalt at
>du "hvis det var muligt" ønskede dig et "rigtigt forhold til et barn"?

ja og da jeg var 24 ville jeg gerne ha et rigtigt forhold til Michele
Pheiffer
>
>Det er altså ikke kun lovgivningen, der forhindrer dig? Hvad er det så? Vil
>du ikke godt uddybe det lidt?

jeg skal selvføligt ikke ku svare for peter - men som jeg har nævnt
utalige gange så var der for nyeligt en der sparkede efter min hund
der er intet fornuftigt følsesmæsigt osv der holder mig igen for -
bedøve ham med kloformf stikke en gag i kæften på ham og lægge et drop
ind med fortundet saltsyre en 3 -4 steder i kroppen hvor det kan
mærkes til han afgår ved døden og jeg mener reelt at han ikke har ret
til at leve - men derfor slår jeg ham sgu da ikke ihejel - til trods
for min samvitighed byder mig det modsatte !!!

>
>Kan du ikke tage og blive enig med dig selv om du enten vil retfærddiggøre
>pædofili som "normalt" eller du muligvis vil erkende at muligvis du lider af
>en form for psykisk sygdom, hvor du grundet vrangforestillinger fejltolker
>børns almindelige venskabelige, fysiske åbenhed som sexuelle tilnærmelser?

ellers kan jeg da prøve - man kan godt føle noget for anden part af
både seksuel og følesesmæsoge relevans der ku gøre det at fortrægge at
have et forhold lad sige her har vi en mand med et barn - du kan også
tage en hetro der forelsker sig i sin vens kone - du kan blive
liderlige på ne der ligger i resperator på et hospital ... i mangel af
bedre kan man well sige det der afholder en er måske at man af natur
ikke er et ondt menneske - svære er det sgu ikke !!!

man kan sagten have en i sin yderste konsikvens ond drift men man
behøves ikke at leve den ud - det er fanme sært at så mange ikke
fatter at fordi man har en drift af den ene eller anden art så er det
lige så naturligt at leve den ud som at lade være....

MvH
Bo m mogensen

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
To live outside the law, you must be honest.(Dylan)
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html http://alice.vincent.net/78.html#The_Quiet_Room

Anders Peter Johnsen (19-07-2002)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 19-07-02 20:58


"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3d371e3d$0$56296$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> skrev i en meddelelse
> news:20020718182812.18448.qmail@nym.alias.net...

Stadig intet svar...

Hvis du helt vil undlade at svare, så kan man jo spørge sig selv om,
hvorvidt de fleste forekomster af ordet "ikke" i virkeligheden kan slettes
fra dine tidligere påstande?

Dét frygter jeg nemlig er langt tættere på sandheden.

--
Anders Peter Johnsen



Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste