Justering af Suzuki Adress AP 50
Fra : Martin

Dato : 18-07-02 18:03

Nu har jeg fået startet suzukien ( det var en utæt cylender) men den kan
ikke gå i tomgang og den er ved at dø når jeg giver gas også har en en
topfart på 25 km/t ( Jeg kan næsten ik styre den.. Hjælp hvad gør jeg ?
Jeg ved at den skal justeres, men hvor og hvordan..

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-07-02 14:55

"Martin" <minizoo@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
?
> Jeg ved at den skal justeres, men hvor og hvordan..

Tjaaaa..... Standart indstillingen på carburatorer er jo 1 1/2 drejning ud
fra bund! (Luftskruen) nå der er gjordt skal du jusse tomgangen. -det er jo
nemt nok! hvis den er ulovlig kan det også være membranen! Hvis den går
ud ved at få stramt kabel er det højest sansyneligt det der er galt!

Med venlig hilsen;

Oliver "Benelli" Bruchhaus