Drukneulykken ved Hornbækl
Fra : vagn torup

Dato : 18-07-02 15:01

Hej
For f..... hvor er det hårdt at tænke på den stakkels dreng, der druknede
ved Hornbæk i forgårs. Og lade være med at tænke på det kan jeg ikke, for
han var ven med min ældste søn og har gået i vores børnehave.
Han var bare den skønneste unge, man kan tænke sig og jeg snakkede med ham
så sent som i mandags, mens jeg ventede på bussen.
Det er bare så ufattelig meningsløst og så alligevel måske ikke. Hvis der
findes en Gud, kan det være han skulle bruge ham til et eller andet, for den
dreng var bare så vidunderlig, så måske, men for alle os andre, der sidder
tilbage med sorgen og savnet virker det dybt urimeligt og ufattelig tragisk.
Hvor han end måtte være henne nu, håber jeg inderligt, at han er lige så
glad, som han var, mens han var hos alle os.
Skulle bare have lidt luft!

MVH Rikke

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-07-02 15:29

vagn torup <vagntorup@get2net.dk> wrote:
> [...]
> håber jeg inderligt, at han er lige så glad, som han var, mens han
> var hos alle os. Skulle bare have lidt luft!

jeg forstår til fulde....
har selv en knægt på 8 år og er skræmt fra vid og sans over at den slags kan
ske i dag...... samt priser mig lykkelig for at min søns sfo har helt faste
retningslinier for at bade med børnene.....

mine følelser strækker sig over tid og land til denne knægts forældre.....

--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Britta Larsen

Dato : 18-07-02 19:09

> [...]
> Hvor han end måtte være henne nu, håber jeg inderligt, at han er lige så
> glad, som han var, mens han var hos alle os.

Hej Rikke...

Ved næsten hvordan det føles...mistedemin storebror sidste år ved en
"drukneulykke" liget er ikke fundet...
føler med forældrene og de pårørende..

M.v.h.

Britta larsen

Fra : vagn torup

Dato : 19-07-02 09:26

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> skrev i en meddelelse

1>
> Hej Rikke...
>
> Ved næsten hvordan det føles...mistedemin storebror sidste år ved en
> [...]
Føj da, det må være endnu værre ikke at kunne begrave sin bror, fordi han
ikke er fundet. Stakkels dig - Det må være ekstremt svært at komme videre.
Adils far kan da i det mindste begrave sin søn omend det er himmelråbende
uretfærdigt, at han skulle dø i en alder af 8 år.
Mange kærlige tanker
Rikke

Fra : Britta Larsen

Dato : 19-07-02 10:58

"vagn torup" <vagntorup@get2net.dk> skrev:

> Føj da, det må være endnu værre ikke at kunne begrave sin bror, fordi han
> ikke er fundet. Stakkels dig - Det må være ekstremt svært at komme videre.

Det er det også, men jeg var nød til at komme vidre, for 3 dage efter fødte
jeg en velskabt søn....

> Adils far kan da i det mindste begrave sin søn omend det er himmelråbende
> uretfærdigt, at han skulle dø i en alder af 8 år.
> Mange kærlige tanker

Alt er uretfærdigt, når de bliver revet væk fra familie og venner...og enda
i sådan en ung alder hvor ....de andre børn har svært ved at forstå hvad der
er sket med deres beste ven....

Hilsen

Britta Larsen