Nokia Version 5.57
Fra : Lammet

Dato : 18-07-02 08:23

Jeg er interesseret i den nye software version 5.57 til nokia 3310 hvis der
er en der vil maile den til mig

på forhånd tak

Claus

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 18-07-02 09:26

"Lammet" <easter@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> Jeg er interesseret i den nye software version 5.57 til nokia 3310 hvis
der
> er en der vil maile den til mig
>
> på forhånd tak
>
> Claus

Kig efter message id <z5eY8.3296$Yf1.266064@news010.worldonline.dk> eller 4
dage tilbage (3310 v5.57 er ude nu)

/Steen

Fra : Birkoff

Dato : 18-07-02 11:23

jeg har hentet 4.77, og der står filerne fylder for meget, er der en der kan
sende mig en opdatering der virker. mcu og ppm
MVH Birkoff

<3d367c4a$0$10679$4d4eb98e@news.dk.uu.net>...

Fra : Flemming L. Bærentse~

Dato : 18-07-02 14:34

Du skal ikke flashe.. det er det rolis brokker sig over..
Du skal bruge den røde knap ved siden af flash knappen, så plejer det at
virke...

--
Mvh.
Flemming L. Bærentsen

Fra : Birkoff

Dato : 18-07-02 22:10

Ja, så ka jeg skrive mcu filen ind, men hvad så med ppm-filen, for den siger
bare kontakt service, jeg går ud fra den mangler ppm-filen?