unlock ericsson t65 i aalborg
Fra : Carsten & Diana Riis~

Dato : 17-07-02 21:24

hejsa.
hvem kan unkocke sådan en, og til hvilken pris?

Hvad med en nokia 3310

mvh

Diana

Fra : Søren Larsen

Dato : 17-07-02 22:12

> Hvad med en nokia 3310

Jeg kan klare din 3310 i Aalborg.

Mvh.
Søren Larsen

-------
Blåt, rødt og hvidt lys monteres i Nokia telefoner.
Unlock af Siemens, Ericsson og Nokia i Aalborg og klarer det mens du venter.
Displays sælges til de fleste Nokia-modeller.
www.SYLCON.dk
-------

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-07-02 22:38

Søren Larsen skrev:

>Jeg kan klare din 3310 i Aalborg.

Men Søren, du burde vide, at handel foregår i

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Carsten & Diana Riis~

Dato : 18-07-02 08:47

sorry, det vidste jeg ikke, sætter lige opslaget op derinde

Fra : Søren Larsen

Dato : 18-07-02 19:02

> Men Søren, du burde vide, at handel foregår i

Tjaaa.... ups... Det var en svibser....

Mvh.
Søren Larsen

Fra : Jan Holm

Dato : 18-07-02 23:22

Er der forskel på et data og et flasher kabel ?
Ville jeg med et datakabel fra
http://www.super-cover.com/super_cover/Danmark/Datakabler/samleside.htm
kunne unlocke, opdatere OS og administrere telefonbogen fra
pc'en ?

Mvh
Jan Holm

Fra : Kenni Lund

Dato : 19-07-02 09:06

> Er der forskel på et data og et flasher kabel ?

Yepper :)

> Ville jeg med et datakabel fra
> http://www.super-cover.com/super_cover/Danmark/Datakabler/samleside.htm
> kunne unlocke, opdatere OS og administrere telefonbogen fra
> pc'en ?

Du vil kunne unlocke og administrere telefonbogen. Opdatere/reparere samt
skifte sprog, kræver flasher kabel.

Mvh.
--
Kenni Lund