2 spørgsmål vedr. CSS
Fra : Torben Nielsen

Dato : 17-07-02 14:43

Første spørgsmål: Er der en måde til at strække et
baggrundsbillede, som ved almindelige billeder, så man undgår
tables (billedet har position: fixed)? Jeg vil helst holde alt
vedrørende udseendet i mit stylesheet, så .html-filerne er så små
som muligt.

Andet spørgsmål: Jeg ønsker at åbne links på samme måde som ved
frames, forstået på den måde at det kun er det nye indhold der
skal hentes og ikke menuer og baggrund. Giver CSS/HTML mulighed
for dette, uden at bruge frames?

Mvh.
Torben

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-07-02 16:23

1. Nej.

2. Nej, men det er ikke et problem da browseren vil tage det fra sin
cache.