.NET Web application
Fra : Johnny Emde Jensen

Dato : 16-07-02 10:59

Hej NG

Så er jeg også kommet med på .NET

Jeg ville gerne lave en del af mine VB6 applikationer om til
WebApplikationer.

Jeg har sat en NT server med IIS3.0 - men kan ikke få VB.NET til at se denne
web server - nogen der kan hjælpe.

/Johnny

Fra : R

Dato : 29-07-02 07:54

Jeg er ikke sikker på at det er løsningen, da jeg ikke kender .net, men
lignende problem har jeg haft med V-interdev.
For at løse det, blev jeg nød til at DL og installere Frompage server
extensions, det er tilgængeligt hos Microsoft.

Fra : datz

Dato : 30-07-02 03:03

> [...]
> WebApplikationer.
>
> Jeg har sat en NT server med IIS3.0 - men kan ikke få VB.NET til at se

Fra .NET Framework System Requirements......

To use additional features such as ASP.NET, COM+ services, and SQL Server
..NET Data Provider, you will need the following additional software.

Scenario Feature Required Software
Client SQL Server .NET Data Provider Microsoft Data Access Components
(MDAC) 2.6
Access to system management information Windows Management
Instrumentation (WMI) (installed with operating system on Windows 2000,
Windows Millennium Edition, and Windows XP)
COM+ services Windows 2000 Service Pack 2.0
Server SQL Server .NET Data Provider Microsoft Data Access Components
(MDAC) 2.7
ASP.NET Microsoft Internet Information Services (IIS) 5.0