Skoletasker
Fra : Sander

Dato : 15-07-02 23:49

Har lige været ude, at shoppe skoletasker. Det er jo snart ved, at være tid
igen. : )
Bilka har i denne uge tilbud, på en skoletaske, med gymnastikpose til 150
kr.

Jeg er dybt begejstret. Den sidder godt på ungerne (incl. mavestrop foran ).
Den har en masse rum, incl. et rummeligt madkasserum, som er isoleret med en
slags " sølvpapir" og en lomme til et køleelement. Det har jeg aldrig set
før. ( Og så var den billig )
Synes lige jeg, vil dele min begejstring og samtidig starte en lille debat,
om i andres erfaringer, med de forskellige skoletasker på
markedet...........?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 16-07-02 08:37

In an article of 16 Jul 2002 Sander wrote:

> Bilka har i denne uge tilbud, på en skoletaske, med gymnastikpose til 150
> kr.

Jeg kender intet til prislejet på skoletasker, men 150 kr. lyder ikke af
meget. Det er ikke bare noget billigt bras, der går i sømmene efter en uges
brug? De små er jo ikke ligefrem kendt for at behandle deres ting med
forsigtighed.

--
Uffe Holst

Fra : Sander

Dato : 16-07-02 10:33

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

>meget. Det er ikke bare noget billigt bras, der går i sømmene efter en uges
>brug? De små er jo ikke ligefrem kendt for at behandle deres ting med

Nej 150 kr. er ikke meget, for en skoletaske. Om den holder, må tiden jo
vise. Den virker dog, lige så solid , som de dyrere modeller, vi har haft
kig på. Hvis man kan spare 2-400 kr. er jeg, da villig til, at afprøve den.
Den har alle de egenskaber, som man kan ønske sig. Bl.a. sidder den godt, på
ungerne, som jo også er en, af de vigtigste ting, der lægges vægt på, i de
dyrere tasker. I hvert fald i følge Go`morgen Danmark /
forbrugerstyrelsen....

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Kat

Dato : 16-07-02 14:04

"Sander" skrev:

> [...]
på, i de
> dyrere tasker. I hvert fald i følge Go`morgen Danmark /

Ja, Forbrugerstyrelsen har lige lavet en skoletaske-undersøgelse, som
kan ses her, hvis nogen skulle være interesserede:
http://www.fi.dk/test/boerneudstyr/t008/
--

/kat
---