IE standard
Fra : Peter D

Dato : 04-01-01 15:12

Nå man har installeret IE og Netscape får man valgmulighed for at vælge om
hhv. den ene eller anden skal
være standard browser. Endvidere kan man klikke af, i at den ikke skal
spørge mere. Hvis man nu ved
en fejl har afkrydset denne (så den ikke spørger mere) og den har valgt den
forkerte browser, hvordan får jeg den til at ændre det, så den spørger igen
???

Mvh
Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-01-01 18:18

Thu, 4 Jan 2001 15:11:39 +0100, skrev "Peter D"
<pdiscool@hotmail.com>:

> [...]
>forkerte browser, hvordan får jeg den til at ændre det, så den spørger igen

Det ville være rart, hvis du skrev hvilken browser, du vil have som
standardbrowser.

Hvis du vil have IE som standardbrowser, så er det meget nemt.
Funktioner => Internetindstillinger => Programmer => nederst Internet
Explorer skal kontrollere..., sæt et flueben og næste gang du starter
IE spørger den om den skal være standardbrowser.

Hvis du vil have Netscape skal være standardbrowser, så er det mere
besværligt, så skriv igen, hvis det er den du ønsker som
standardbrowser.

med venlig hilsen
Knud
--