styring af strømstyring ?
Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 15-07-02 21:54

Jeg er i besidelse af et soltek sl-75kav bundkort. Det har jeg kunne slukke
og tænde på stikkontakten i vægen (og ikke kontakten på pc'en). Dette er
muligt via jumper settings på bundkortet. Nu har jeg instilleret win2k på ny
og pluselig virker det ikke.
Q) Kan jeg styrer strømforsyning så den igen virker ved at slukke på
stikkontakten i vægen?
Mvh.
Michael

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 20-07-02 09:59

Under alle omstændigheder er det vist ikke specielt godt for din PC at blive
lukket ned sådan - at det kan lade sig gøre skyldes mig bekendt at nogen
bundkort kan sættes til at boot'e PC'en efter strømsvigt.