Gode forslag modtages
Fra : Ted

Dato : 15-07-02 16:32

Hej gruppe.

1.gang jeg ser denne gruppe, og derfor 1.gang i hører fra mig, men nok ikke
den sidste.

Vedr. http://www.smallblock.dk hvor jeg hjertens gerne vil modtage lidt
hjælp.

Siden er en total gratis side, både for firmareklamer og for annoncer.

Problemet er, syntes jeg, at den ikke rigtig ligner noget. Den ser nærmest
ud til at være lavet af en uproffesionel, hvilket den jo også er !
Og det skulle den jo helst ikke ligne.

Jeg bruger Dreamweaver 4, og er bestemt ikke god til html koder

Håber at i har en masse gode lette idéer til mig

Med venlig hilsen
Teddy Abildtrup

Fra : Janus Høi

Dato : 15-07-02 17:55

"Ted" <salg@smallblock.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> den sidste.
>
> Håber at i har en masse gode lette idéer til mig

Det allerbedste sted at få forslag til sin hjemmeside og vurdering af samme,
er i gruppen news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros .

Så hvis du 'futter' derover, er der nok nogen der sidder parat til at
hjælpe.

Vi ses måske derovre.

FUT: news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside: