Brudevals
Fra : Christian Heide Damm

Dato : 15-07-02 14:23

Hej,

Er der nogen der ved, hvor man kan skaffe brudevalsen på digital form
(CD, mp3 e.l.)?

Mvh. Christian

Fra : Klitte Egeberg

Dato : 15-07-02 14:43

Hej..

En hurtig søgning på Jubii gav mig denne adresse:
www.bryllupsshoppen.dk.

Sandra

Fra : Christian Heide Damm

Dato : 15-07-02 14:49

Klitte Egeberg wrote:

> Hej..
>
> En hurtig søgning på Jubii gav mig denne adresse:
> www.bryllupsshoppen.dk.

Tak for det - jeg har skrevet og spurgt, om de kan skaffe brudevalsen.

Jeg er stadig interesseret, hvis nogen tilfældigvis ved, hvor man kan
få brudevalsen.

Mvh. Christian

Fra : Iben

Dato : 15-07-02 21:34

Hej Christian,

Jeg fandt den ved at søge på Mendelssohn på dette link:
http://www.audioseek.net/

Håber det kan bruges !

Mvh. Iben

Fra : Christian Heide Damm

Dato : 16-07-02 07:27

Iben wrote:

> Hej Christian,
>
> Jeg fandt den ved at søge på Mendelssohn på dette link:
> http://www.audioseek.net/
>
> Håber det kan bruges !

Hej Iben,

Mange tak for hjælpen.

Mendelssohn har skrevet bryllupsmarchen, som bliver spillet i kirken, men
jeg er interesseret i brudevalsen, som man danser inden midnat. Den er
skrevet af Niels W. Gade.

Mvh. Christian

---

Fra : Bambi72

Dato : 16-07-02 10:54

"Christian Heide Damm" <damm@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse > Er der
nogen der ved, > hvor man kan skaffe brudevalsen på digital form
> (CD, mp3 e.l.)?

Hi Christian

Et lille smut på biblioteket...... Jeg vil næsten garanterer at de har en
cd, dernede med brudevalsen på...

Mvh.
Bambi72

Livet er ikke altid lige fedt : http://www.bambi72.dk

Fra : Jinnie Laursen

Dato : 16-07-02 11:39

Hej Christian....
Har den faktisk liggende på MP3 på min puter.....giv dig din mail så sender
jeg den til dig
Knuz Jinnie (som skal giftes til næste sommer)

Fra : Christian Heide Damm

Dato : 16-07-02 12:42

Jeg har fået brudevalsen af Jinnie.

Også tak til alle jer andre, der hjalp.

Christian

---

Fra : Brian K

Dato : 17-07-02 23:23

> Jeg har fået brudevalsen af Jinnie.
>
> Også tak til alle jer andre, der hjalp.

Hej

og det er da dejligt at du mente at du ikke skulle betale for den (som andre
sikkert betaler dig for det arbejde som du udfører i dit daglige arbejde !
(føj for en snylter)

Og det værste er at voksne mennesker (specielt i dette forum) "bare" glider
med på vognen og kommer med forslag til hvor han kan få den "gratis".

Jeg kan godt se at de 39,95 som omtalte koster på CD i den lokale
pladepusher........at det er en KÆMPE udgift (men i det store billede (alle
de penge som et bryllup koster) da er de 39.95 tæt på at være den største
udgift), men at starte et bryllup med at være en tyv.....det er da en god
indfaldsvinkel.

Held og lykke med bryllupet !

Mvh
Brian

Fra : Jinnie Laursen

Dato : 18-07-02 14:53

Fald liiiiiiige ned en gang....
Den lå som en Lovlig fil på en bryllups side jeg ikke kan huske navnet
på....faktisk på samme side som hvor man kan købe den........og faktisk er
det kun en cuttet version af den....det er ikke den fulde version....desuden
når en artist har været død i et vist antal år så er sangen/melodien
frigivet.....ved sq da ikke hvad dit problem er....mit brullyp bliver ikke
noget stor og jeg er glad for at kunne spare enkelte steder.....og når en
sang ligger til fri afbenyttelse og som lovlig kopi, hvorfor fanden skulle
man så betale??????
Det er min mening....desuden så tror jeg ikke på hvis du siger at du intet
MP3 eller andet ulovligt har liggende på din maskine........
MVH Jinnie

Fra : Christian Heide Damm

Dato : 19-07-02 12:23

Godt svaret, Jinnie

Christian

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 19-07-02 14:18

Jinnie Laursen wrote:

> [...]
> det kun en cuttet version af den....det er ikke den fulde version....desuden
> når en artist har været død i et vist antal år så er sangen/melodien

Jeg har nu svært ved at tro, at samtlige medvirkende musikere på pladen
har været døde i 50 år. For det er tidsgrænsen!

Men det forhindrer naturligvis ikke, at den fil du har fået kan være
lovlig, og hvis det er en barberet version lyder det oven i købet
plausibelt. Men så er det fordi det firma, der ejer rettighederne
forærer filen væk, ikke fordi det indspillede musikstykke er faldet for
aldersfristen.

Ikke? Det lyder da trist.

Kærligst
Kristian

P.S. Held og lykke med brylluppet.

Kristian Damm Jensen | Feed the hungry at www.thehungersite.com
kristian-damm.jensen@cgey.com | Two wrongs doesn't make a right,
ICQ# 146728724 | but three lefts do.

Fra : johannes_ped

Dato : 07-08-02 08:23

Jinnie Laursen, hvis du ser dette er du så ikke sød at sende brudevalsen
som MP3, til mig... johannes@youwish.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : KThy

Dato : 03-09-02 14:48

Hej Jinnie

Er du sød at sende brudevalsen til mig på thy@42.dk?

På forhånd tak.

http://www.kandu.dk/

Fra : sdy

Dato : 03-09-02 22:07

Hej Jinnie.
Kan jeg ikke også lokke dig til at sende en kopi af brudevalsen til mig
da vi også skal til at øve lidt på trinene....

Hilsen Søren (sdy@12move.dk)

http://www.kandu.dk/